onsdag 23 mars 2011


Hejsan!

Längesen jag vet.
Jag är nog inte så mycket till en bloggare..
Men men...
Idag har det hänt så mycket försöker få tag på mina förlådrar så vi kan planera hemresan, men det är ju ganska svårt nu..
Men sen så hade man ingen matte idag så slutade efter lunch! Awesome.
Sen så har man bara dött av att se alla äter godis när man inte själv har pengar till det, men det är en annan sak.
Sen så får man påminnnelse av sina vänner: Swisher och LovelyFreak att man faktiskt har en blogg.
Tänka sig..
haha^^

Livet går vidare..
Saknar för mycket..
Men det är väl att bara bita ihop och hoppas på ett mirakel.
Har hittat en fiin gård som uthyres utanför Ulricehamn, hoppas vi får det..
Men jao glada tankar va? =)
jajaja..

Kall sallad ikväll!! <3

Ska försöka ta tag i matten och andra läxor ikväll efter kören som börjar 7 men slutar vid 9 hahah

Wish me good luck!

Sen så fick jag en lapp av Fritids idag om att kunna stanna här över helgen och dem kryssade i att jag bor i vara och kan inte åka hem..
Typ 4,5 timmars resa hem..
Så jag bara tackade gud för det, med tanke på pengarna.
Sen så när jag tog emot lappen så läste jag fel och läste det som att jag inte får åka hem haha xD
Skrattade typ halvt ihjäl mig...
Men ja, man får lov att läsa fel.

Sen om någon vet någon rolig och bra sida att lära sig mer om AVEL!
Så snälla skicka den sidan till mig.

Åker den 4 april på en Krafft samlings grej i Axevalla!
Måste kunna om det för jag och 2 till ska svara på dem frågorna, vill ju inte skämma ut mig..^^

Ha det bäst och vi hörs! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar