onsdag 26 september 2012

"Borta bra, hemma bäst"?



Man brukar säga "borta bra, hemma bäst", men hur är det när hemma är på två helt andra ställen..? Var jag än är känns det som att både vara borta som hemma..
Vissa kan säga att det är ju bra att man känner sig hemma på flera ställen, men jag måste erkänna att det bara är jobbigt.. För vem har inte hemlängtan och att ha det under en längre tid är inte roligt..

Jag saknar en massa och problemen byggs på.. Hästarna (Tibban och Effie) måste hitta en ny plats in på slutet av denna veckan.. Vilket inte är det lättaste.. vet inte hur jag ska göra..? Men allt måste gå åt helvete innan det kan bli något bra av det, eller har jag fel?

Jag har inte så mycket att skriva mer än att jag kanske möjligtvis har en chans till att ha en inflammation i magmuskeln.. Magen har svullnat upp lite grann och det känns allmänt jobbigt.. Iallafall så ska jag åka in och kolla mig, får väl hoppas på det bästa :) så inga sura miner! ;)

Jag måste säga att jag är väldigt glad för Anders skull, det verkar gå framåt för dig och varför skulle det inte göra det? Du är underbar och urduktig på allt du gör :D

Nyfikenheten har tagit över och jag är sugen på att ta reda på en massa om mitt förflutna, men det lär väl ta tid innan jag kan göra det.. Fast drömmar ska man ha, utan dem vet man inte var man står och livet är en enda stor labyrint så ett mål är ju nästan ett krav. haha^^

Ha det bäst!
Älskar er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar