fredag 15 mars 2013

Återigen

Blev inget med ridskolan får se när vi kommer dit.. Först kollar vi efter en stor trailer som någon stackare kan tänka sig att köra.. För dem ska helt plötsligt inte ha Effie längre på foder utan dem har skrivit kontrakt med någon annan utan att ens säga något..

Så det blir 3 hästar och en sulky som måste flyttas nu till helgen, hur? Vettefan..

Kollar på företag klart det är dyrt, men vill inte lämna kvar någon/några hästar för att vi måste köra två gånger egentligen...
Får se hur det blir..

Lite får man väl klaga på sin blogg..
Jag har inte mycket mer att säga än att pengar kan dra åt skogen med alla giriga människor och ja jag är arg på livet, samtidigt som jag håller det kärt..

Känns dumt ibland att säga fan till att man inte kan sticka från allt på grund utav alla underbara vänner och familj man har..

Men alla vet ju hur jag är.
En sorglig människa, som säger att allt går åt helvete men alltid fixar det till slut med lite hjälp eller med stor tur..

Hoppas bara att allt går bra och mina hästar kan komma hem och äta upp sig och bli glada återigen..

"Återigen för allt skit just nu och det goda därefter "

1 kommentar:

  1. Att du bara vågar?? sitta och skriva att hästarna ska få komma hem och äta upp sig.....dom har fri tillgång på mat här och det vet du.....men att hellboy har så långa hovar att han inte kan gå det tycker ni är normalt.:( herregud......

    SvaraRadera