måndag 12 maj 2014

11 september 2011


När vet man om känslan kan tala sanning?
När vet man att nu är det tid att lyssna?
Vem är jag?

Vilsen i mina tankar.
Förvirrad i mina drömmar.
Tiden den stannar..
Mina tårar faller än en gång.
Allt jag kan tänka på är du.
Ditt vackra leende ger mig hopp.
Men smärtan av att du inte är här ger mig tårar.

Saknaden av att bli älskad skär inom mig.
Det enda jag kan ge dig är min önskan.
Djupt inom dig kan du höra.
I de vilda trädens djupa viskningar finns min hemlighet.

Dina ögon får min puls att öka.
Du är den jag vill ha vid min sida.
Din röst kan ge mig spel.
Endast du kan jag drömma om.

Kan du älska mig för den jag är?
Kan du se mig genom min sorg?
Existerar jag i dina ögon?

Jag behöver svar på mina djupa klagan..
Mina drömmar ger mig mer smärta och längtan.

Du är min ängel.
Dina vingar är dem jag vill somna på varje natt.
Jag vill blunda i din famn.
Jag vill räcka till..
Vill känna att jag kan le.

Kan du lära mig lyckan?
Kan du få mig att dansa?
Hjälp mig till livet.

Du är den jag älskar. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar