fredag 29 augusti 2014

inte igen..


Hur ska man må..?
Vad finns kvar att känna mer än tomheten..?
Vad är man för en annan..?
Varför tillåter man sig själv att bli sårad..?
Finns det ens nåt som stannar som det var..?

Vart är jag..?

Känner mig trött, mitt hjärta gör ont..
Känner mig tom och bär på en inre röst som ropar på hjälp..
Försöker förstå allt på ett annat sätt.. men på vilket sätt kan det bli bättre..
Lämnad återigen utan ord..
Känner mig osynlig på många vis..
Vet inte om jag orkar med mig själv mer..?

Om jag gjort nåt så säg det..
Om jag inte är tillräcklig, säg det med..
Om du inte vill veta av mig mer, stäng mig inte ute på detta viset, säg det bara och lämna mig med sanningen än att dra ut på en lögn..

Allt känns som en lögn så som det är nu..

För jag försöker finnas för dig, men inget får jag tillbaka..

Utan något tillbaka förtvinar jag här och nu..

Känslor.. är tunga att bära i ett tillstånd som denna..

Vill inte känna mig nedtryckt och glömd av nån jag älskar..

...inte igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar