fredag 21 oktober 2011

Mr Swingking!




Denna dagen har varit väldigt seg med matte och tråkiga nyheter.
Engelskan var bara långtråkig som fasen och sen att man får reda på att man har stalltjänst...
Fast när man inte är med på det så går det bara inte.
Men senare efter allt och en förvirrande sak att gympan försvann :O
Ingen aning om jag gick fel eller så..
Men men jag blev väldigt glad när jag såg att Karro ville att jag skulle rida Kingen :)
Åkte till stallet fullt redo och rd ut en sväng i skogen.
Han var hur mysig som helst.
Stegen långa och mjuka.
Det enda jag gjorde var att ha roligt och mysigt.
Medan jag red så sjöng jag så fult hela tiden haha^^
Kingen skämdes bort rätt mycket med beröm hela tiden.
Sen svängde vi in på kosntiga stigar lite här och var :P
Mitt i skogen gick vi under grenar och jag har bara saknat att göra detta så jag satt och log hela turen! :D

Imorgon och på söndag ska jag rida han också ;) 
Allt för den härliga Kingen och för att ha lika roligt igen!
Ha det bäst alla!!!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar