onsdag 13 mars 2013

Det är så det är

Här står man i jeans och linne. Undrar vad man egentligen håller på med.. Tittar i garderoben, varje klädesplagg har sin egna historia.. Det enda jag tänker på är just hur jag var då och hur andra tänkte eller vad jag gjorde. Tänker mest på dem dåliga, det är dem som spelar upp om och om igen inom mig..

Jag bär på ett dåligt självförtroende vilket jag är väldigt medveten om.. Många säger att du kan få bort det och bli säkrare på dig själv.. Då blir jag mer arg och ledsen för att dem får det att låta som att det är bara att göra,- hur enkelt som helst.. Fast det är det ju inte.. Speciellt om man har svårt att tänka positivt om det. Jag vill ju såklart som många andra bli omtyckt och känna att jag hjälper. Fast det kan jag kanske inte alltid om jag står där i ett hörn och gråter för minsta lilla..

Säger inte att alla hatar mig, men det finns allt lite irriterande känslor gällande mig.. Människor jag inte längre vågar möta blicken till.. Det är svårt.. Vet inte vad jag ska säga och känns som om jag säger förlåt blir det mer som att jag är otroligt onödigt, jobbigt känslig..

Mina tankar suger och jag hoppas alla kan glömma allt dåligt som hänt..

Jag älskar er alla ändå..

Tillbaka till annat. Nu ska jag åka och kolla stallplats här i närheten! Ska kanske äntligen få krama mina hästar beskyddande nästan varje dag.. Utom Effie som åker till Stockholm!

Önska mig lycka till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar