tisdag 12 mars 2013

I can get through this hatred...

Den där skiten kan helt seriöst dra åt helvete! Jag står inte ut med allt skit som vräker ut ur mun på henne!

Helt tom i huvudet känner jag mig.. Kan bara höra och knappt se vad som händer utan att egentligen kunna göra något.. Vi letar för fullt efter en utväg som inte blir kanske ett till problem...

Alla problem är för det mesta på grund av att man inte har tillräckligt med pengar.. Just nu är jag rasande och ledsen för att mitt liv sjunker ner i massan av allt det omöjliga.. För tillfället är jag fast, men för fan, jag tänker inte låta det bli mer omöjligt än det redan är..!

Jag vill slå henne på käften, visa att dem faktiskt bär ett hjärta inom sig.. Få henne att förstå att såhär kan man inte göra mot någon levande varelse.. Hon borde tänka sig för innan hon behandlar dem jag älskar skit! Detta ska hon få sota för..

Egentligen är jag inte en sån här människa.. Vill inte.. Men att halvt förstöra liv är tillräckligt för att vända min ilska.. Vill få hem dem..

Att det ska vara så svårt..

Att det ska vara så smärtsamt..

.., men jag fixar det här...
..., något jag måste göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar