måndag 29 april 2013

26-28 april 2013

Haft en underbar helg till! Red på Pluppen och hade urmys med Dennis! Träffade två av hans vänner och dem är väldigt trevliga :-)

Saknar Dennis alldeles för sjukt mycket! Även om jag känner mig lite sådär väldigt klängig och gnällig så kan jag tyvärr inte sluta vara det... För jag saknar honom! Hur jobbigt gnällig jag än är så är det inte med flit! Men älskar ju honom <3

Den mest perfekta killen genom alla tider!! <3

Hoppas bara jag kan komma i helgen :-( <3 så det inte krockar med annat och att det kanske bara inte går ihop :-( <3 för helgerna tycker jag är absoluuut perfekta om jag är hos honom <3

Älskar dig min underbara kille! <3<3
Puss o kram i oändligheternas tider!!
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*<3<3<3<3<3<3<3<3

Fina  Pluppen på bild <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar