måndag 22 april 2013

19 - 21 april 2013

Haft en sjukt underbar helg! :-D
Fredag eftermiddag åker jag iväg för att bli hämtad av snyggingen i Dals-ed! Måste säga att det var underbart roligt tillsammans med honom..
Mycket myspys!
Nästa dagen efter en varm och lite halvt sömnlös natt åker vi iväg på en bilträff! Sjukt coola bilar från runt 70- talet! Så jäkla awesome! Åkte i en snygg bil dit! Visserligen såg jag rätt bra förjävlig ut den dagen :$ men Dennis var otroligt snygg som alltid, påväg hem - Mc-Donalds haha!

Sen får jag rida på Pluppen! Hoppade upp till 1,10 :-) det var längesen och det var skitkul! Var bara nästan påväg att åka av vid ett tillfälle, men det gick bra och var kvar på hästen efter att ha hängt lite halvt vid sidan om.. Hade en liten stund då jag näästan grät, bara för att jag inte kopplade hans stora steg i början och kunde inte slappna av på honom och det blev bara lite hej kom och hjälp mig :$

Efter det mera myys så det skriker om det! Och jag bara älskart!

Dagen efter det skulle hans mamma tävla i clearround på 80 cm och det gick skitbra! Sen senare red jag ut på en skrittur tsm med Dennis på den andra valacken som hette Ibbe tror jag.. Och han red sin häst såklart ;-) det var mysigt och jag bara älskar Dennis för precis den han är <3

Han lyssnar alltid och tröstar på ett sätt man alltid vill bli tröstad på.. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men han är sjukt rolig och den mest underbaraste! Jag fattar inte hur en sån drömkille kan älska mig, men jag är så himla lycklig! Han är bland det bästa som hänt mig! Saknar honom så sjukt mycket och samtidigt ler jag när jag tänker på honom. Hans speciella leende och blick! Hela han är så sjukt perfekt! <3 <3 <3 <3 <3 älskar min hungriga och otroligt smexiga kille! :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar