lördag 13 april 2013

Älskar dig

Igår fredagen den 12 april träffade jag en underbar kille som jag nu är störtförälskad i.. <3 aldrig har jag någonsin känt mig så gråtfärdig, svag och totalt fallen av en kyss eller av bara den där speciella blicken han har <3 jag är kär! Det finns inte ord för hur totalt perfekt och underbar som han är! Han är precis som min drömkille än sålänge.. Gråter glädjetårar när jag tänker på honom och då är det illa! <3 saknar honom och han luktar så jävla gott! Han är skitsnygg, främst så är han den han är och jag bara älskar honom precis som han är! Så mitt hjärta slår extra många slag varje sekund nu så ja jag lever! <3

Kan inte fatta att han ens tycker om mig, men jag är glad att han känner det han gör för mig! <3

Kraaam på dig min söta underbaring <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar