lördag 9 februari 2013

Cover my picture





Vad gör man när man själv vill och den andra inte..? när ens liv känns borta och den andra lever sitt..?
Kanske man missuppfattar allt och tänker fel..


men hur ska man veta när det enda man hör är dem smärtsamma minnena, bra minnen som dåliga..
man känner sig ensam och lämnad.., har ingen lust att göra något, man grävs ner i sina egna pappershögar..


Vad är livet utan en besvarad kärlek..?


Allt jag kan känna är att hoppet är slut..
Varför hoppas på något som redan har klämt ihjäl luften ur min dröm..?

Just nu känns det som inget är värt att låta elden leva för..
Så säg mig vad kan man kämpa för?..


Jag kanske är onödigt deprimerad som man säger, men det sägs också att känslor kan man inte kontrollera..
Det är definitivt sanningen..


Svidande helvetes jobbigt..



Det är inte min dag lika mycket som mitt liv inte är mitt heller..
Allt lever förbi mig och min saga har inte ens börjat..



Dags att täcka för det som förtjänas att hatas... my picture

2 kommentarer:

  1. Känner igen känslan. Den går inte att kontrollera och försvinner bara med tiden. Om ett tag känns det bättre. Men ta hand om dig själv! Det finns en sårad själ i dig, kämpa för den! Vad du än tänker om den nu så är det DIN själ och den är värd att kämpa för! Och vet att det finns andra som gör det också, även om det inte känns så. <3

    SvaraRadera
  2. älskar dig liza och vet hur du känner <3

    SvaraRadera