tisdag 26 februari 2013

To try is Everything

Sitter med en längtan och ändrar min personlighet för varje sekund, bara för att se om just det kan ändras. Beter mig som en desperat person utan framtid. Förstör det som fortfarande finns imellan oss. Gör dig mer säkrare på det du valt.. Att man kan ha svårt att acceptera det man var rädd för. Vill ändra det som inte är mitt val. Känner mig sjuk som inte kan släppa taget.. Jag behöver en annan mening med livet Behöver inse att det finns någon.. "Förlåt för allt jag sagt och skrivit efter allt. Ville inte och menade inte allt som jag gjort. Hoppas du kan glömma alla ord som sårade dig.. Förlåt.." Ska inse, ska stå på egna ben och finnas för mig själv lika mycket. Jag ska försöka, hur svårt det än är. Livet suger, men man borde ändå inte invänta slutet.. Ska försöka göra det galet med Vänner!

1 kommentar: