söndag 10 mars 2013

En lycklig sekund

Är så glad och lycklig!!

För stunden lever jag ikapp med ett leende och allt tack vare en gullig människa..

Ibland undrar jag var jag har varit hela livet, varför jag inte hittade dessa sötnosar som jag träffar nu innan jag blev det vrak jag är idag.
Fast vad vill känslorna en egentligen.?

Dem drar en hit och dit, stoppar ens mun full, men låter oss inte tugga färdigt innan nästa balkong stoppas in.. Det känns som att kroppen vi tror vi själva styr är ödet och känslornas territorium och inte vårt..

Just nu kan jag trots alla mina dystra inlägg och fast jag fortfarande är samma sorsna, deppiga människa, tilldela en glädje jag faktiskt bär.. Ett solsken jag vill hålla fast vid..

Jag tror på orden om att alltid finnas... Jag hoppas att för en gångs skull så finns det nåt som heter sanning.. Så många lögner, men ändå står jag här, hoppas fullt ut och litar på människan med hela mitt hjärta.

Tack för att du finns där för mig och sprider ljus på mitt liv varje dag. Du är en äkta sötnöt!

En lycklig sekund om igen låter du mig uppleva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar